Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Gerard Arthur Way - 29 februari 2012 19:17

Hejhej! NME har fortfarande inte publicerat något resultat för priserna, antar att det blir imorgon i så fall, eftersom det skulle vara ikväll i USA, då är det väl typ imorgon? Eller jag vet inte... Vi får se. :/ Lovar i alla fall att jag berättar så fort jag vet! Tills vidare, en awesome video till låten "Mama" :D


Tags; #MCR #NME Awards #USA #Mama

Av Gerard Arthur Way - 29 februari 2012 16:02

   


Tags; #Gerard Way #MCR #Sexy #Blowjob

Av Gerard Arthur Way - 29 februari 2012 14:04

Hej! Resultaten till NME Awards-priserna kommer ikväll, uppdaterar er direkt när jag får veta! :D Nuuuuu kommer lite bilder och sånt, har ingen fantasi till att skriva något så det blir lite klent med bloggningen idag. Men bilder ska ni i alla fall få, det har jag alltid gott om!

           

Bilderna är från någon konsert, vet inte vilken... Bloggar mer sen :)


Tags; #NME Awards #MCR #Gerard Way #Mikey Way #Ray Toro

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards